KWH

Het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties (KWH) onderzoekt hoe u onze dienstverlening waardeert.

Bijvoorbeeld of wij reparaties goed afhandelen en of wij onze afspraken nakomen. We krijgen hiermee zicht op wat goed gaat, maar ook op wat volgens u beter kan. Vinden veel huurders dat wij het goed doen, dan behouden wij het keurmerk KWH-Huurlabel. Casade heeft dit keurmerk sinds 2006.

Ik ben gebeld door KWH, klopt dat?

Mogelijk bent u gebeld door KWH. Ook kunt u een e-mail van KWH ontvangen. KWH onderzoekt hoe tevreden u bent over de dienstverlening en betrokkenheid van Casade. Casade leert van uw mening. U hoeft niet mee te doen met het onderzoek. We stellen het natuurlijk wel op prijs. Zo proberen wij onze dienstverlening steeds aan te passen en te verbeteren.

Is mijn reactie anoniem?

Uw reactie wordt anoniem verwerkt en geheel volgens de privacywetgeving bewaard en beveiligd. Alleen als u hiervoor kiest, maakt KWH uw gegevens aan ons kenbaar. Wanneer uw antwoorden hiertoe aanleiding geven of als u het wilt, nemen wij contact met u op.