Compliment of klacht doorgeven

Als huurder mag u een goede service van ons verwachten. Heeft u een prettige of juist minder prettige ervaring met onze organisatie of met een van de mensen die hier werken? Of heeft u een tip of idee voor ons? Wij horen het graag zodat wij ervan kunnen leren!

Heeft u een klacht bij ons ingediend en komen we er samen niet uit? Dan kunt u zich wennen tot de onafhankelijke Geschillencommissie Midden-Brabant. Op deze pagina leest u hier meer over.

Veel gevraagd over Compliment of klacht doorgeven

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening, medewerkers, of een bedrijf wat voor jullie werkt. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons melden:

  • Per e-mail via info@casade.nl;
  • Telefonisch via ons telefoonnummer

    0416 725 100

    ;
  • Schriftelijk door een brief te sturen aan: 
     
    Stichting Casade
    Postbus 134
    5100 AC Dongen


 

Ik heb een klacht over een reparatie in mijn woning. Wat kan ik doen?

Algemeen

Heeft u al contact opgenomen met het bedrijf dat de reparatie heeft uitgevoerd? En komt u er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht aan ons doorgeven, met vermelding van het bedrijf en/of de persoon waar het over gaat, en de aard van de klacht.

Ik heb een klacht over mijn gehuurde nieuwbouwwoning. Bij wie kan ik terecht?

Algemeen

Als u een klacht heeft over uw gehuurde nieuwbouwwoning kunt u contact met ons opnemen via info@casade.nl of ons telefoonnummer

0416 725 100

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik heb daar een klacht over. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem contact op met de makelaar waar u de woning heeft gekocht. Als het nodig is, overlegt de makelaar de klacht met ons.

Ik heb klachten over mijn huidige woning, en wil een andere woning van jullie. Kan dit?

Algemeen

Wij kunnen u niet zomaar een andere woning geven. Als u klachten over uw woning hebt, gaan wij eerst met u in gesprek waarom u niet tevreden bent over de woning. We bekijken dan samen of een oplossing van de klachten mogelijk is.

Als u echt wilt verhuizen, kunt u zich inschrijven als woningzoekende op www.woninginzicht.nl en reageren op ons woningaanbod.

Ik heb een klacht en ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bent u niet tevreden over de manier waarop uw klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Maak dit bespreekbaar bij uw contactpersoon van Casade en geef aan welke oplossing uw voorkeur heeft.

Komt u samen niet tot een oplossing? En heeft u een bevestiging onvangen dat uw klacht definitief is afgerond? Dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Midden-Brabant.

Meer informatie over de procedure en de voorwaarden leest u op de website van de geschillencommissie.