Huurachterstand

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en onze ondersteuning. Wij geven u graag advies over de mogelijkheden om uw problemen aan te pakken. Neem hiervoor contact met ons op.

Veel gevraagd over Huurachterstand

Ik heb een huurachterstand. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt de achterstallige huur naar ons overmaken. Lukt dat niet in één keer dan kunt u een betalingsregeling aanvragen. Samen met u kijken we wat de mogelijkheden zijn om de achterstand in te lopen.

Een betalingsregeling vraagt u aan via Mijn Casade.

Ik kan mijn huur niet op tijd betalen. Wat nu?

Algemeen

Heeft u moeite met het betalen van uw huur? Neem dan vooral contact met ons op. We vinden het erg belangrijk om u te helpen. Onze collega's van team huurincasso kijken graag samen met u naar een oplossing. Neem gerust contact op via huurincasso@casade.nl of 0800 55 222 22.

Hoe wijzig ik mijn telefoonnummer in mijn gegevens?

Algemeen

U kunt uw telefoonnummer wijzigen in Mijn Casade.

Ik zit bij de deurwaarder, hoe kan ik mijn huur betalen?

Algemeen

U kunt met de deurwaarder afspraken maken over lopende huur en/of een betalingsregeling.

De bewindvoerder wil het saldo van mijn achterstand zien. Kan dat?

Algemeen

Jazeker. U kunt het totale openstaande saldo inzien via Mijn Casade en doorgegeven aan uw bewindvoerder.

Ik ontvang altijd een aanmaning. Waarom is dat?

Algemeen

De huur moet voor de eerste van de maand op onze rekening staan. U ontvangt een aanmaning als u uw huur niet op tijd of niet volledig betaalt. 

U kunt de betaalwijze en uw bankrekeningnummer wijzigen via Mijn Casade.

Ik heb een brief ontvangen van deurwaarder. Waarom is dit?

Algemeen

Als we met u niet tot een oplossing komen over de betaling van de huur of andere rekeningen, dragen we zaken over aan de deurwaarder.
U kunt vanaf nu met de deurwaarder afspraken maken. Het telefoonnummer van de deurwaarder staat in de brief die u heeft ontvangen.

De huur is nog niet afgeschreven, hoe kan dit?

Algemeen

Controleer eerst in Mijn Casade of:

  • uw bankrekeningnummer correct is 
  • uw betaalwijze correct is

Kloppen deze gegevens? Neem dan even contact met ons op!

Ik wil mijn inboedel ophalen na ontruiming. Hoe doe ik dit?

Algemeen

Als u uw inboedel wilt ophalen na een ontruiming, neem dan contact op met onze afdeling Huurincasso via 0800 55 222 22 of via huurincasso@casade.nl. U hoort dan van ons welk openstaande bedrag u moet betalen bij het ophalen van de volledige inboedel.

Ik heb de huur overgemaakt en een brief van de deurwaarder ontvangen. Wat nu?

Algemeen

U kunt contact opnemen met de deurwaarder. Het telefoonnummer staat in de brief die u ontvangen heeft. Zorg ervoor dat u het bewijs van betaling bij de hand heeft.