Ik kan mijn huur niet op tijd betalen. Wat nu?
Algemeen
Kunt u de huur niet voor de eerste van de maand betalen? Neem dan contact op met de afdeling Huurincasso via huurincasso@casade.nl of 0800 55 222 22. We zoeken dan samen met u een oplossing.
Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en onze ondersteuning. Wij geven u graag advies over de mogelijkheden om uw problemen aan te pakken. Neem hiervoor contact met ons op.
Kunt u de huur niet voor de eerste van de maand betalen? Neem dan contact op met de afdeling Huurincasso via huurincasso@casade.nl of 0800 55 222 22. We zoeken dan samen met u een oplossing.
U kunt de achterstallige huur naar ons overmaken. Lukt dat niet in één keer dan kunt u een betalingsregeling aanvragen. Samen met u kijken we wat de mogelijkheden zijn om de achterstand in te lopen.
Een betalingsregeling vraagt u aan via Mijn Casade.
U kunt uw telefoonnummer wijzigen in Mijn Casade.
U kunt de huur overmaken op rekeningnummer IBAN NL87 BNGH 0285 0416 30. Vermeld het factuurnummer of de postcode en huisnummer. U kunt ook met iDeal betalen via Mijn Casade. U vindt uw huurnota’s in Mijn Casade bij Mijn documenten én Mijn Betalingen. U kunt daar uw rekeningen ook direct betalen via iDEAL.
U kunt met de deurwaarder afspraken maken over lopende huur en/of een betalingsregeling.
Jazeker. U kunt het totale openstaande saldo inzien via Mijn Casade en doorgegeven aan uw bewindvoerder.
De huur moet voor de eerste van de maand op onze rekening staan. U ontvangt een aanmaning als u uw huur niet op tijd of niet volledig betaalt.
U kunt de betaalwijze en uw bankrekeningnummer wijzigen via Mijn Casade.
Nee, dit is niet mogelijk. U moet de huur op de eerste van de maand betalen.
Heeft u een bijstandsuitkering? Dan kunt u de automatische incasso op de vijftiende van de maand laten zetten. U moet ons dan wel bewijs aanleveren dat u inderdaad een bijstandsuitkering heeft.
Vanaf januari 2018 sturen wij geen acceptgiro's meer, maar huurnota's.
Op de huurnota leest u hoe u de huur kunt overmaken.
Wilt u voortaan automatisch betalen? Dit regelt u zelf Via Mijn Casade.
Als we met u niet tot een oplossing komen over de betaling van de huur of andere rekeningen, dragen we zaken over aan de deurwaarder.
U kunt vanaf nu met de deurwaarder afspraken maken. Het telefoonnummer van de deurwaarder staat in de brief die u heeft ontvangen.
Controleer eerst in Mijn Casade of:
Kloppen deze gegevens? Neem dan even contact met ons op!
U kunt contact opnemen met de deurwaarder. Het telefoonnummer staat in de brief die u ontvangen heeft. Zorg ervoor dat u het bewijs van betaling bij de hand heeft.
Als u uw inboedel wilt ophalen na een ontruiming, neem dan contact op met onze afdeling Huurincasso via 0800 55 222 22 of via huurincasso@casade.nl. U hoort dan van ons welk openstaande bedrag u moet betalen bij het ophalen van de volledige inboedel.