Ik kan mijn huur niet op tijd betalen. Wat nu?
Algemeen
Kunt u de huur niet voor de eerste van de maand betalen? Neem dan contact op met de afdeling Huurincasso via huurincasso@casade.nl of 0800 55 222 22. We zoeken dan samen met u een oplossing.
Kunt u de huur niet voor de eerste van de maand betalen? Neem dan contact op met de afdeling Huurincasso via huurincasso@casade.nl of 0800 55 222 22. We zoeken dan samen met u een oplossing.
U kunt ons hiervoor bellen of mailen. Wij sturen u de huursamenstelling dan toe.
Dat regelt u bij het afsluiten van uw huurcontract. Via Mijn Casade kunt u de manier waarop u betaalt eenvoudig aanpassen. De voordelen van automatische incasso zijn:
Heeft u ons gemachtigd om de huur automatisch af te schrijven? Dan schrijven we eventuele extra servicekosten eens per jaar ook automatisch van uw rekening af.
U kunt de huur betalen:
Let op! Zet bij betaling altijd uw naam, adres en klantnummer in de omschrijving.
Natuurlijk! Als u ons belt of mailt dan betalen wij het teveel betaalde bedrag terug. Het duurt ongeveer 1,5 week voordat uw geld terug op uw rekening staat.
Betaalt u via een automatische incasso? Dan kunt u het bedrag laten terugboeken door uw bank. Vaak gaat dit sneller.
Nee, u krijgt alleen een huurovereenkomst bij het ondertekenen van uw contract. U kunt de brief over de huurverhoging bij uw huurovereenkomst bewaren.
U kunt via Mijn Casade zelf het rekeningnummer wijzigen. Mocht dit echt niet lukken? Vul dan het keuzeformulier betalen in en stuur het naar huurincasso@casade.nl of per post;
Stichting Casade
Postbus 134
5100 AC Dongen.
Dat kunt u heel eenvoudig zelf regelen via Mijn Casade bij de optie 'Betaalwijze aanpassen'.
Als uw betaling gestorneerd is, wordt de huur niet aan ons overgemaakt. U ontvangt na een aantal dagen automatisch een herinnering van ons. Die kunt u gebruiken voor de huurbetaling.
U kunt ook zelf de huur overmaken op rekeningnummer IBAN NL87 BNGH 0285 0416 30. Vermeld hierbij uw postcode en huisnummer.
Ook kunt u het bedrag in een van onze woonpunten betalen met uw pas en pincode. Maak hiervoor eerst een afspraak.
U kunt ook met iDEAL betalen via Mijn Casade. U vindt uw huurnota’s in Mijn Casade bij Mijn documenten én Mijn Betalingen. Daar kunt u uw rekeningen ook direct betalen via iDEAL. Bij mijn betalingen ziet u of een betaling is teruggestort op uw rekening (storno).
U kunt de huur aan ons overmaken op IBAN NL87 BNGH 0285 0416 30.
U kunt met iDEAL betalen via Mijn Casade. U vindt uw huurnota’s in Mijn Casade bij Mijn documenten én Mijn Betalingen. U kunt daar uw rekeningen ook direct betalen via iDEAL.
U moet de huur elke maand op de eerste dag van de maand betalen. Heeft u een bijstandsuitkering? Dat kunt u via een automatische incasso per de vijftiende van de maand te betalen. Vraag dit aan bij onze afdeling Huuincasso. Laat ons dan uw bewijs van bijstandsuitkering zien.
Heeft u betaalproblemen? Bel of mail ons dan om afspraken over een betalingsregeling te maken.
U kunt de huur overmaken op rekeningnummer IBAN NL87 BNGH 0285 0416 30. Vermeld uw klantnummer, straat, huisnummer en postcode.
Nee, contant betalen is helaas niet mogelijk. U kunt betalen via automatiche incasso of via een overschrijving per bank naar rekeningnummer IBAN NL87 BNGH 0285 0416 30. U kunt ook met uw pas en pincode betalen in een van onze woonpunten. Maak hiervoor eerst een afspraak.
U kunt ook betalen met IDEAL via Mijn Casade. U vindt uw huurnota’s in Mijn Casade bij Mijn documenten én Mijn Betalingen. Daar kunt u uw rekeningen ook direct betalen via IDEAL .
Ja, dat kan. Laat dat van tevoren aan ons weten en geef in de omschrijving bij de overboeking aan voor welke maanden u de huur vooruit betaalt.
De kale huur is het bedrag dat u betaalt voor het gebruik van de huurwoning. Dit is zonder bijkomende servicekosten en voorschotbedragen voor energie en/of schoonmaak.
U kunt zelf de huur overmaken op bankrekeningnummer IBAN NL87 BNGH 0285 0416 30. Pinnen in een van onze woonpunten kan ook. Maak daarvoor eerst een afspraak. U kunt ook betalen met iDEAL via Mijn Casade.
U vindt uw huurnota’s in Mijn Casade bij Mijn documenten én Mijn Betalingen. U kunt daar uw rekeningen ook direct betalen via iDEAL.
Is de automatische incasso niet gelukt omdat uw bankrekeningnummer gewijzigd is? Pas dit dan ook aan in Mijn Casade.
Ja, dit is mogelijk. U kunt telefonisch een afspraak maken om uw huur te pinnen bij een woonpunt. Contant betalen is niet mogelijk.
U kunt ook met iDEAL betalen via Mijn Casade. U vindt uw huurnota’s in Mijn Casade bij Mijn documenten én Mijn Betalingen. U kunt daar uw rekeningen ook direct betalen via iDEAL.
Bij voorkeur betaalt u de huur via automatische incasso. Dit regelt u bij het afsluiten van uw huurcontract of op een later moment via Mijn Casade.
De voordelen van automatische incasso zijn:
Heeft u ons gemachtigd om de huur automatisch af te schrijven? Dan schrijven we eventuele extra servicekosten eens per jaar ook automatisch van uw rekening af.
U maakt zelf een account voor Mijn Casade. Vul de eerste keer dat u inlogt op Mijn Casade uw e-mailadres in en de laatste vijf cijfers van het rekeningnummer waarvan de huur wordt afgeschreven. Kies vervolgens zelf een wachtwoord en u komt bij uw persoonlijke gegevens.
Geen rekeningnummer of e-mailadres bij ons bekend?
Het is niet mogelijk zelf een account voor Mijn Casade aan te maken, als uw rekeningnummer of e-mailadres niet bij ons bekend is. Dit is bijvoorbeeld zo wanneer u niet via automatische incasso betaalt of geen e-mailadres heeft. Neem in dat geval contact met ons op via 0800 55 222 22 voor verdere instructies.
In Mijn Casade vindt u bij Mijn Betalingen het overzicht van betaalde en openstaande facturen. U vindt uw huurnota’s bij Mijn Documenten én Mijn Betalingen. U kunt daar uw rekeningen ook direct betalen via iDEAL. Heeft u geen Mijn Casade? Dan maakt u deze eenvoudig aan via deze link. Kunt of wilt u geen account aanmaken? Neem dan contact met ons op via 0800 55 222 22 of info@casade.nl
U vindt uw huurnota’s in Mijn Casade bij Mijn documenten én Mijn Betalingen. U kunt daar uw rekeningen ook direct betalen via iDEAL. Heeft u geen Mijn Casade? Dan maakt u deze eenvoudig aan via deze link.
Kunt of wilt u geen account aanmaken? Neem dan contact met ons op via 0800 55 222 22 of info@casade.nl.